Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Palma, Calvià i Andratx han registrat més incidències
218
Les Illes Balears ha registrat un total de 23 incidents relacionats amb la pluja fins a les 09.00 hores d’aquest dilluns, 21 d’ells a Mallorca i un a Eivissa i Menorca.
Així ho ha informat el Servei d’Emergències 112 en el seu compte de Twitter, on detalla que, d’aquests incidents, vuit han tingut lloc a Palma, cinc a Calvià, tres a Andratx i un als municipis de Sóller, Sant Antoni de Portmany, Alaior, Llubí, Felanitx, Campos i Santanyí.
En concret, hi ha hagut quatre inundacions de locals i vehicles, tres obstacles en la calçada, tres caigudes d’arbres, dues interrupcions del servei bàsic i una embarcació a la deriva.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19