Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Aquesta setmana està previst que arribin més de cinc mil dosis de preparats a les Pitiüses
A les Pitiüses, s’han posat 26.000 vacunes i gairebé 5.300 persones ja tenen les dues dosis. Actualment al recinte firal d’Eivissa només s’han pogut fer servir tres línies de vacunació de les quatre previstes per inocular amb Astrazèneca i Pfizer, a gent que té edats compreses entre els 60-69 i els 70 i 79 anys. A l’hospital Can Misses han continuat injectant el preparat al personal sanitari, docents i forces de seguretat.
Està previst ampliar-ne el servei el cap de setmana amb una línia de treball més, en aquest cas, amb la vacuna de Moderna.
L’Àrea de Salut de les Pitiüses ha confirmat que la franja d’edat de 76 a 79 anys ja ha rebut per complet la primera dosi de l’antídot.
Segons les previsions, al llarg d’aquesta setmana haurien d’arribar més de cinc mil dosis de preparats a les Pitiüses: 600 d’AstraZeneca, 3.500 de Pfizer i 1.000 de Moderna.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors