Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Un creixement impulsat majoritàriament pels residents nascuts a l'estranger
Les Balears són la tercera comunitat que més creix en població en el primer semestre d’aquest 2025 i ho fa en un 0,5% fins situar-se en 1.251.086 persones, segons les dades provisionals publicades aquest dijous per l’Institut Nacional d’Estadística (INE). En canvi, respecte a fa un any, creix un 1% la població illenca, això són 12.501 persones més.
Un creixement impulsat majoritàriament per la població immigrant: 11.875 persones residents a les Illes (el 94%) han nascut fora d’Espanya. La resta, 626 persones, són nascudes al país.
Per illes, augmenta la població a Mallorca, en 8.822 persones; a Eivissa, en 2.925 i a Menorca, en 794. Només Formentera ha vist reduïda la seva població: perd en un any 195 residents nascuts a l’Estat i, en canvi, guanya 155 residents nascuts a altres països i deixa així un còmput negatiu. Perd 40 persones que fa un any.
La població del conjunt d’Espanya va augmentar 119.811 persones i va assolir els 49.315.949 habitants a dia primer de juliol de 2025, la xifra més alta de la història.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució