Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Segons dades dels ajuntaments, 46.000 estrangers viuen a l'illa, és a dir, un 30% de la població total
La població estrangera ha augmentat a Eivissa gairebé un 10 per cent des de la pandèmia. Segons dades dels ajuntaments, 46.000 estrangers viuen a l’illa, un 30 per cent de la població total. Sant Antoni és un dels municipis on més han augmentat, en gairebé 900. “Viuria a Eivissa tot l’any, però tenc una filla i la resta de l’any he de viure a Dubai”, explica Amy, britànica.
A l’illa d’Eivissa la nacionalitat predominant és la marroquina, seguida de la britànica. A Santa Eulària i Vila són majoria els italians, mentre que a Sant Joan predominen els britànics. I una altra dada curiosa, a Vila només hi ha 316 alemanys, quan a Santa Eulària aquesta xifra es quadruplica.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles