El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Una de les estafes més comunes és la pesca de credencials, una tècnica que consisteix a fer-se passar per una entitat, com un banc, per robar-nos les dades
Els ciberdelinqüents aprofiten el confinament i el consegüent augment de tràfic d’internet per caçar un major nombre d’usuaris i tractar d’enganar-los. N’hi ha de tota classe, però les autoritats alerten de noves estafes per internet relacionades amb la Covid-19, sobretot dirigides al personal sanitari.
El confinament fa que augmenti el temps que passam navegant per internet o comprant en línia. Ja sigui a través de l’ordinador, el mòbil o la tauleta. N’hi ha, però, qui aprofiten aquesta situació per tractar d’enganar-nos.
Una de les estafes més comunes és la pesca de credencials, una tècnica que consisteix a fer-se passar per una entitat, com un banc, per robar-nos les dades o infectar-nos el dispositiu. Normalment, solen enviar un correu electrònic i demanen a l’usuari que entri a un determinat enllaç.
Les entitats financeres recorden que mai demanaran les claus d’accés per internet o telèfon. Amb l’arribada del coronavirus han aparegut de noves estafes dirigides als professionals sanitaris. Les autoritats ja han advertit als hospitals perquè protegeixin els seus servidors.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle