Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Els investigadors remarquen que l'amant va intentar aturar les seves intencions però la dona el va convèncer de seguir endavant
Aquesta és la llauna de cervesa amb medicaments amb la qual es volia enverinar al marit.
17La policia creu que la dona detinguda a Maó, acusada de planejar matar el seu home amb l’ajuda del seu amant, és la principal instigadora d’intentar dur a terme el delicte.
La seva intenció, creu la policia, era enverinar-lo, però en el darrer moment la dona va confessar-li les seves intencions. És una de les proves que té la policia per incriminar els amants per conspiració per intentar matar el marit
Els agents han comprovat que la dona era la principal instigadora del cas i no descarten altres motivacions, com econòmiques, a banda del mòbil passional.
Els amants van intentar contractar sicaris sud-americans però no van arribar a cap acord, també adquiriren una pistola tàser i munició a través d’Internet. Finalment, van pagar 2.000 euros a un home de Maó, amb antecedents delictius, que manté que només volia estafar-los. La policia, però, creu que va arribar a fer seguiments al marit.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu