Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Devers 400 turistes sènior han acudit a aquestes reunions
La Policia Local de Calvià ha posat en marxa unes xerrades dirigides als turistes de l’IMSERSO que van de vacances al municipi.
Els agents acudixen als hotels on s’allotjen els turistes sènior i els alerten dels carteristes i les clavelleres. Sobretot adverteixen que els poden robar quan visiten llocs molt turístics i multitudinaris com la Seu, a Palma. A més, els donen consells per evitar ensurts.
Un centenar de turistes venguts de Girona, Barcelona i Bilbao han assistit a la xerrada d’aquest dijous a un establiment hoteler de Magaluf. Asseguren que els hi va molt bé aquestes recomanacions de seguretat. De moment, devers 400 turistes de l’IMSERSO han acudit a aquestes reunions de la Policia de Calvià que han començat al novembre.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç