Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Diumenge, final de l'Eurocopa, un dispositiu format per Guàrdia Civil i Policia Local va impedir baralles entre seguidors
La Policia Local de Calvià ha intervengut en un centenar d’incidents aquest cap de setmana a Magaluf. 14 estan relacionats amb les botellades. També s’han detectat incompliments de normativa covid a dos locals.
Una de les nits més complexes va ser la de diumenge, amb el final de l’Eurocopa. Un dispositiu format per Guàrdia Civil i Policia Local va impedir mals majors, com ara baralles entre seguidors anglesos.
La imatge del carrer principal de Magaluf, Punta Balena, era talment la mateixa que abans de la pandèmia. Aglomeracions dins i fora dels locals, sense mascaretes.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions