Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El propietari haurà de retornar el vehicle a les condicions de fabricació
El ciclomotor decomissat. Foto: Policia Local de Palma.
190La Policia Local de Palma ha decomissat un ciclomotor que havia estat modificat, perquè superàs els 100 km/h, al barri de Son Oliva. La velocitat màxima permesa per aquests vehicles és de 45. Aquestes alteracions, no homologades, provocaven que el ciclomotor emetés un fort renou pel sistema d’escapament, que superava els límits reglamentaris. Això, amb la velocitat, ha estat el que va cridar l’atenció d’una patrulla que va veure passar el vehicle, tot procedint a aturar-lo.
El conductor, un jove de 18 anys, ha estat denunciat per les infraccions comeses. La motocicleta roman al dipòsit municipal, d’on només podrà sortir quan es presenti la sol·licitud per passar la ITV i fent servir una grua, ja que aquest vehicle no pot circular fins que no superi la inspecció.
El propietari haurà de retornar el vehicle a les condicions de fabricació.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut