Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Es treuran a concurs entre 80 i 90 places
La Policia Local de Palma no dona a l’abast. La mitjana d’edat dels 876 agents que conformen la plantilla és de 50 anys i 99 d’ells fan feina amb contractes d’interins. Una situació que des l’Ajuntament de Palma es vol pal·liar obrint un procés públic de consolidació de llocs de feina, com ha explicat la regidora de Seguretat Ciutadana, Angélica Pastor.
Es tracta d’un proposta conjunta amb els ajuntaments de Calvià i Llucmajor, mitjançant la qual es treuran a concurs entre 80 i 90 llocs de feina. Unes places ja existents, que no suposaran un augment de la plantilla. De fet, des del 2012 no es convoquen oposicions i des del cos denuncien que el nombre d’efectius són insuficients, sobretot durant els mesos d’estiu.
Segons el Consistori palmesà, el nombre desitjable d’agents serien 1.500, gairebé el doble dels actuals.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat