Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Ingressen 13 agents en pràctiques per pal·liar la manca d'efectius
Aquest matí s’han incorporat 13 nous efectius a la Plantilla de la Policia local d’Eivissa. Són agents que entren en formació per cobrir jubilacions.
L’ajuntament assegura que és conscient de l’envelliment de la plantilla i de la manca actual de 27 efectius per completar-la.
Els sindicats denuncien que aquests agents cobraran el salari mínim, insuficient segons el seu parer per sobreviure a l’illa, mentre que el consistori defensa que aquest sou l’estableix la llei.
A la vegada, la Policia Local d’Eivissa no descarta eliminar qualque torn si l’Ajuntament no es fa enrere en la seva intenció de retirar un complement salarial de 220 euros de perllongació de jornada laboral i que cobren des de fa més de 20 anys.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren