Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'home va fugir despenjant-se per la part posterior de l'edifici a través d'una fàbrica abandonada
La Policia Nacional ha detingut un home de 47 anys acusat d’intentar robar en un domicili de Maó mentre els residents dormien.
Va passar fa dues setmanes, quan un dels ocupants de l’habitatge es va despertar en sentir renou i va sorprendre a la terrassa el lladre. Havia escalat fins el primer pis, i forçat la porta amb un tornavís.
Segons la Policia, aquest veïnat va plantar cara al lladre, que finalment va fugir despenjant-se per la part posterior de l’edifici a través d’una fàbrica abandonada. L’home acumula antecedents delictius i havia sortit de la presó feia pocs mesos.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella