L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Es reitera que no hi va haver implicació de terceres persones
384
La Policia Nacional continua cercant les restes d’Agostina Rubini a Son Reus. Fonts de la investigació han confirmat en les darreres hores que tenen proves irrefutables que confirmen la mort accidental de la jove i que el cadàver hauria acabat aquí, tot i que no revelen com va arribar-hi, després de ser vista per darrera vegada entorn del passeig Marítim de Palma. El que sí que es reitera és que no hi varen participar terceres persones.
Després que ahir dilluns la Policia va assegurar que la jove era morta, les hipòtesis sobre la seva possible mort s’han disparat, però els investigadors mantenen l’hermetisme sobre els detalls del cas, que afirmen donaran a conèixer en els pròxims dies en el decurs d’una convocatòria de premsa.
Aquest dimecres es compliran dues setmanes de la desaparició de la jove. Se li va perdre el rastre el 2 d’octubre, després d’anar a classe i quedar amb amics per prendre alguna cosa. Els investigadors ubiquen els seus darrers moviments entre la zona de Santa Catalina i el passeig Marítim. De fet, una imatge pujada a xarxes dins del bany d’un local serveix als investigadors per estirar el fil.
L’alarma per la desaparició de la jove, de 24 anys, va impulsar una gran mobilització social per trobar-la. La seva imatge apareix també en diferents punts de Palma. Els investigadors continuen treballant en la hipòtesi principal sobre la seva desaparició. Finalment, una pista els du a cercar el cos d’Agostina a la planta de residus de Son Reus. El dimecres 9, una setmana després de desaparèixer, es va fer una concentració a la plaça d’Espanya en record seu.
Mentrestant, el Grup d’Homicidis de la Policia Nacional continua amb la investigació amb un secretisme absolut. A falta de confirmar-ne la causa, la Policia Nacional creu que Agostina va morir de manera accidental sense la involucració de terceres persones.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues