El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Els Mossos d'Esquadra difonen a Twitter una imatge de l'home. Les càmeres de l'hotel on tengué lloc el crim captaren com fugia
Els Mossos d’Esquadra han fet una crida a la col·laboració ciutadana per trobar el pare del nin de dos anys que ahir va ser trobat mort a l’habitació d’un hotel de Barcelona. Els agents el consideren el principal sospitós de la mort del seu fill. Segons l’informació que els Mossos d’Esquadra han compartit a través del seu perfil de Twitter, el nom del sospitós és Martín Ezequiel Álvarez Giaccio. Té 44 anys, fa 1,78 m d’alçada, i du els cabells rapats i la barba retallada. Segons la descripció divulgada, es tracta d’un home moreno de pell, de complexió atlètica i ulls marrons. Demanen que si cap persona el veu que telefoni a l’112.
Les càmeres de l’hotel de l’avinguda del Paral·lel en què presumptament va tenir lloc el crim, captaren com fugia pel passadís, i quan botava una tanca de la piscina de l’establiment. La mare del menor havia telefonat dimarts a vespre, a la policia per alertar que el pare se n’havia duit el nin i que l’havia amenaçada. Si es confirma que es tracta d’un cas de violència de gènere, el nombre de menors assassinats per aquest motiu serà de 5 d’ençà que ha començat l’any. A la plaça de Sant Jaume de Barcelona avui vespre s’ha guardat un minut de silenci.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies