Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
EMAYA ha detectat un notable increment d'aquests actes vandàlics
Aquesta matinada s’han cremat cinc contenidors més a un carrer de Palma i ja són prop d’un centenar els que s’han destruït des de l’inici d’any. La policia ho investiga i sospita que es tracta dels mateixos autors perquè ha detectat el mateix modus operandi. Aquesta vegada el foc ha afectat també un cotxe.
Els operaris d’EMAYA han substituït aquest horabaixa els cinc contenidors que algú ha cremat aquesta matinada al carrer del Bisbe Teodor Úbeda. Havien quedat completament destruïts i n’han hagut de posar de nous.
Els operaris també han retirat les restes del foc, que ha afectat un cotxe, un arbre, un fanal i dos comptadors elèctrics. Els bombers han rebut l’alerta a les cinc de la matinada i han necessitat una hora per controlar les flames.
EMAYA ha detectat un notable increment d’aquest tipus d’actes vandàlics. Diumenge passat se’n cremaren nou més. Cadascun d’ells costa 700 euros.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat