Primera intervenció de l’helicòpter Milana dels Bombers de Mallorca a un incendi a Manacor
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona

EMAYA ha detectat un notable increment d'aquests actes vandàlics
Aquesta matinada s’han cremat cinc contenidors més a un carrer de Palma i ja són prop d’un centenar els que s’han destruït des de l’inici d’any. La policia ho investiga i sospita que es tracta dels mateixos autors perquè ha detectat el mateix modus operandi. Aquesta vegada el foc ha afectat també un cotxe.
Els operaris d’EMAYA han substituït aquest horabaixa els cinc contenidors que algú ha cremat aquesta matinada al carrer del Bisbe Teodor Úbeda. Havien quedat completament destruïts i n’han hagut de posar de nous.
Els operaris també han retirat les restes del foc, que ha afectat un cotxe, un arbre, un fanal i dos comptadors elèctrics. Els bombers han rebut l’alerta a les cinc de la matinada i han necessitat una hora per controlar les flames.
EMAYA ha detectat un notable increment d’aquest tipus d’actes vandàlics. Diumenge passat se’n cremaren nou més. Cadascun d’ells costa 700 euros.
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari
Ja són 33 les edicions del concurs gastronòmic del Casino 17 de Gener