Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

El conductor accelera amb força al carrer Francesc Martí Mora a l'alçada del col·legi Magdalena Sofia i amb diversos passos per a vianants
La Policia investiga un conductor per menar prop de 120 quilòmetres per hora en un carrer de Palma en què la velocitat màxima permesa és de 50.
Les imatges estaven penjades a les xarxes socials, per això han arribat a la Policia. El conductor, conegut com Matias “El humilde”, accelera amb força al carrer Francesc Martí Mora, a l’alçada del col·legi Magdalena Sofia. El comptador de velocitat supera ràpidament els 110 quilòmetres per hora, en una zona, a més, amb diversos passos per a vianants.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta