Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La direcció del centre ja l'ha esborrada i els Joves per la Pública han avisat que no toleraran "ni els actes vandàlics ni el feixisme"
La direcció de l’institut Cap de Llevant de Maó ha denunciat l’aparició d’una pintada amb dues esvàstiques nazis i altres elements de vexació masclista al pati del centre. La pintada ha estat esborrada, mentre la Policia Nacional obre diligències per a investigar-ne l’autoria.
En principi, es sospita que algú podria haver entrat al pati durant el cap de setmana per fer aquestes pintades, ja que no hi eren divendres, quan es va tancar el centre.
El col·lectiu d’estudiants Joves per la pública ha titllat la pintada de “vergonyosa” i ha avisat que “no tolerarà ni els actes vandàlics ni el feixisme”.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones