El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
La majoria són sancions per promoure el consum d'alcohol en Zones d'Especial Interès Turístic
La Policia Local de Palma ha aixecat 60 actes a locals d’oci i comercials per no respectar la normativa de les Zones d’Especial Interès Turístic, com Platja de Palma. La majoria de les denúncies han estat per promoure el consum d’alcohol. D’altres, en canvi, per no exhibir els cartells informatius que demanen respecte al descans dels veïns o per no tenir el tancament perimetral requerit. També s’ha sancionat un establiment per fer publicitat de contingut sexual.
Són les primeres denúncies que fa la Policia Local després que entràs en vigor, el mes d’abril, la nova normativa. Està previst que facin més campanyes com aquesta durant tot l’estiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets