Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Enguany s'han detectat 604 positius per alcohol, 63 más que el 2016
A partir d’avui i fins Sant Sebastià, els controls preventius d’alcohol i drogues seràn habituals als carrers de Palma. La intenció és que aquestes festes de Nadal no mesclem alcohol i drogues amb la conducció ja que s’ha detectat un augment en els positius detectats enguany: 604 positius en alcohol, 63 més que el 2016.
La regidora de Seguretat Ciutadana de Palma, Angélica Pastor, ha presentat el dispositiu especial de la Policia Local que inclourà el control del trànsit, sobretot, a les Avingudes, la Rambla i la plaça Joan Carles I, per tal de donar més fluïdesa a les zones comercials de Ciutat.
Per altra banda, hi haurà agents en moviment a la plaça d’Espanya, la plaça Major, el carrer Sindicat i Porta de Sant Antoni per tal d’evitar furts, i el control de les zones per a vianants amb barreres arquitectòniques.
A més, la Policia muntada recorrerà el centre de Palma i la zona del carrer de Blanquerna.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç