Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
La festa va ser convocada per acomiadar un agent que està a punt de jubilar-se
Cort obre una investigació per confirmar si el passat dia 12 d’abril, passades les 10 del vespre, es va celebrar una festa al quarter de Sant Ferran. Fonts consultades per IB3 Notícies asseguren que la festa va ser convocada per acomiadar un agent que està a punt de jubilar-se.
La celebració es va fer a la cantina del quarter i, segons alguns testimonis, no es varen respectar ni les normes d’aforament ni el toc de queda.
Entre els assistents, hi havia els agents Rafel Puigrós, Alberto Juan Llaneras i Carlos Vallecillo. Puigrós i Llaneras varen ser condemnats pel cas de coaccions i homofòbia contra Sonia Vivas. El primer a 3 anys i 5 mesos de presó i el segon a 1 any i 3 mesos de presó. Carlos Vallecillo també va ser condemnat a un any de presó per girar la càmera quan s’estava enregistrant l’agressió a un detingut al 2015.
La regidora de Seguretat Ciutadana de Palma, Joana Maria Adrover, no s’ha pronunciat sobre aquests fets però personal del seu equip ha confirmat que són conscients d’aquestes informacions i que investigaran el que ha passat.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats