Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El Govern estudia imposar mesures més restrictives a Eivissa
Aquest dijous, el primer dia d’Eivissa amb les restriccions del nivell 3, un dispositiu de la Policia Local de Sant Antoni ha tancat dues associacions de fumadors que no complien amb la normativa sanitària.
El primer club de fumadors tancat és aquest del carrer de Menéndez Pidal, que dijous estava obert amb set persones a l’interior quan hi entraren els agents, ja que no respectaven la distància de seguretat. El local, a més, no disposava de ventilació. Les mateixes circumstàncies es produïren en aquest altre establiment del carrer de Sant Antoni.
El municipi ha passat de 91 casos per cada 100.000 habitants durant la setmana de Nadal, a 437 casos per cada 100.000 habitants a data de 7 de gener. La vigilància s’incrementarà per controlar els incompliments.
El Govern estudia aquest cap de setmana imposar mesures més dures a tota l’illa si la pandèmia continua descontrolada els pròxims dies.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús