Quinze persones romanen a l'assentament de Can Raspalls, la majoria d'origen sahrauí
Enguany, a Eivissa, la Policia Local de Sant Josep ha interposat 138 denúncies per acampades il·legals. En aquest municipi no està permès l’ús de caravanes o vehicles camperitzats en espais no habilitats. A banda de les propostes de sanció, els agents també fan molta feina informativa i preventiva, que resulta efectiva i que evita moltes situacions que podrien suposar un risc d’incendi.
Sobre l’assentament de Can Raspalls, la Policia Local josepina diu que actualment només hi romanen unes 15 persones, la majoria d’origen sahrauí. A l’estiu havien comptabilitzat 250 llits o matalassos.
El cap de la Policia Local de Sant Josep, José Antonio Granados, ha anunciat també que la plantilla actual, de 58 agents, es veurà incrementada amb 12 incorporacions l’any que ve per assolir els 70 agents.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut