Alguns sahrauís ja marxen de l'assentament
La Policia Local ha estat repartint, aquest diumenge, notificacions del desallotjament a les persones que viuen a l’assentament de sa Joveria, a Eivissa. Alguns ja han començat a marxar; d’altres, no saben on anar. El consistori calcula que són uns 130; ells diuen que són més.
Són pràcticament tots d’origen sahrauí. Fa alguns anys que són en aquest espai i fan feina en empreses de construcció, jardineria o manteniment. Altres han arribat fa poques setmanes per treballar a la temporada.
Alguns, establerts prèviament a la Península, disposen de papers i treballen amb contracte legal. Entre ells, hi ha metges, enginyers o arquitectes, però troben moltes traves per regularitzar la seva situació. Altres són apàtrides i troben moltes traves per a regularitzar la seva situació. Tots tenen en comú, però, que se senten expulsats de l’illa que els dona feina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera