Alguns sahrauís ja marxen de l'assentament
La Policia Local ha estat repartint, aquest diumenge, notificacions del desallotjament a les persones que viuen a l’assentament de sa Joveria, a Eivissa. Alguns ja han començat a marxar; d’altres, no saben on anar. El consistori calcula que són uns 130; ells diuen que són més.
Són pràcticament tots d’origen sahrauí. Fa alguns anys que són en aquest espai i fan feina en empreses de construcció, jardineria o manteniment. Altres han arribat fa poques setmanes per treballar a la temporada.
Alguns, establerts prèviament a la Península, disposen de papers i treballen amb contracte legal. Entre ells, hi ha metges, enginyers o arquitectes, però troben moltes traves per regularitzar la seva situació. Altres són apàtrides i troben moltes traves per a regularitzar la seva situació. Tots tenen en comú, però, que se senten expulsats de l’illa que els dona feina.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda