Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

L'operatiu està en marxa des del 14 de desembre
La Policia Nacional manté fins dimarts que ve un dispositiu especial de control i prevenció per evitar incidents i delictes en zones d’aglomeració de gent. Es fa sempre en dates especials, com ara, en plenes festes de Nadal.
Avui, els agents han repartit fulletons pels comerços del carrer sindicat de Palma. Molts tenen mesures de seguretat com vitrines, alarmes i càmeres. Però sovint fallen en qüestions rutinàries.
L’operatiu està en marxa des del 14 de desembre i fins dimarts que ve. L’objectiu és transmetre seguretat i tranquil·litat a la població.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar