El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Les forces de l'ordre continuen fent feina a escarada
A Madrid, la Policia Municipal ha hagut d’intervenir en 267 festes il·legals en els 2 darrers dies, i ha proposat sancionar més de 1.300 persones. A més, també ha multat més de 350 persones per fer reunions al carrer. Tot, per incomplir la normativa anti-Covid, en una ciutat que té una incidència de 245 contagis per cada 100.000 habitants.
Les forces de l’ordre continuen fent feina a escarada a Madrid per posar fi a les festes i altres bauxes il·legals que s’estan celebrant a la capital d’Espanya. Només en els darrers dos dies, han suprimit 267 festes, 35 d’elles a pisos turístics. Han imposat sancions a 1.309 persones. A més, fora dels pisos també han actuat, amb 358 propostes de sanció per botellades i més de 900 per no respectar el toc de queda.
Amb aquest panorama, i la Setmana Santa a la cantonada, mentre la majoria de comunitats autònomes demanen a l’Estat tancaments perimetrals per evitar viatges, desplaçaments i turisme de bauxa, la presidenta de Madrid demana tot el contrari: mantenir les portes obertes i, això sí, que l’Estat l’ajudi a controlar el desfasament.
A més de les múltiples festes, avui a Madrid també s’han vist imatges com aquestes: una gernació rebent l’Atlètic de Madrid, incomplint les mesures de distància. Això, a una Comunitat en què, tot i que ha davallat la seva incidència els darrers 14 dies, encara hi ha un índex de 245 casos per cada 100.000 habitants, xifra molt superior al mínim que exigeixen les autoritats sanitàries mundials.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran