Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La resta no passara per dependències judicials fins que no s'els hagi trobat una plaça en un Centre d'Internament per a Estrangers
A Eivissa, pendents del passi a disposició judicial d’una trentena d’immigrants que han arribat a les Pitiüses en els últims dies. Ahir a la tarda van passar a davant el jutge nou d’ells i, segons ha confirmat la Direcció Insular de l’Estat, hi ha plaça per trenta als CIEs de la península. Demà partiran cap allà en un avió llogat per la delegació del govern.
Ara queda saber en quina situació quedaran els que encara no han passat per dependències judicials per als quals cerquen plaça als CIEs i no passaran davant el jutge fins que la tenguin. El periode màxim de detenció són 72 hores.
El jutjat que es fa càrrec d’aquest assumpte, que té funcions de guàrdia, és el jutjat de violència contra la dona, que ja experimentava una important saturació abans de l’arribada d’aquests detinguts.
En els darrers dies s’ha detingut 54 persones que han arribat a les Pitiüses en 6 embarcacions. Segons la Direcció Insular de l’Estat tres d’elles eren menors d’edat.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi