Es pot evitar ser víctimes de robatoris a casa
La Policia Nacional ha difós un vídeo a xarxes socials per alertar sobre el perill de publicar quan partim de vacances. Tot i que s’han reduït els robatoris a les cases, cal anar molt amb compte, ja que sempre hi ha algú que ha donat massa pistes.
Ver esta publicación en Instagram
De fet, demanant a gent al carrer, alguns han patit robatoris quan eren de viatge i sospiten que ha estat per donar massa informació als seus perfils a les xarxes socials.
Això és precisament el que s’ha d’evitar. Donar massa informació de quan no hi som. N’hi ha qui, de fet, ja té la seva estratègia, i és publicar les fotografies després que hagin succeït les experiències.
A més, el grup de Participació Ciutadana del Cos Policial treballa en el Pla Turisme Segur. Es donen unes pautes als turistes per evitar delictes. Sobretot les distraccions quan es troben en llocs públics on poden ser víctimes de furts. Amb pautes que moltes vegades semblen òbvies, es garanteix venir a les Illes i viure un turisme segur.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració