Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El Govern central qualifica d'èxit que s'hagin detingut 41.000 persones per aquests delictes
Imatge d'arxiu. /EFE
782 de cada 10 detinguts a Espanya ho són per delictes de violència de gènere, sexual o domèstica, crims que han augmentat un 10% d’ençà que va començar l’any. La Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona de la Policia Nacional ha atès 35.000 víctimes de violència de gènere a tot Espanya en els 10 primers mesos de l’any, quan s’han comptabilitzat 40.477 delictes per violència de gènere.
Quant a la violència domèstica, se n’han registrat 16.759 casos i 5.561 per violència sexual, un 8 per cent més que l’any anterior. El Govern central qualifica d’èxit que s’hagin detingut 41.000 persones per aquests fets. També s’han desarticulat 54 organitzacions criminals dedicades al tràfic d’éssers humans i han estat identificades 467 víctimes. Més de 1.760 policies fan feina a les UFAM de tot Espanya.
En total, aquestes unitats han atès 54.860 víctimes de delictes contra la violència de gènere, la domèstica i la sexual, un 9 per cent més que el mateix període de l’any anterior.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat