La investigació està molt avançada i en les pròximes hores podrien produir-se detencions
Imatge de la zona dels contenidors on s'hauria abandonat el nadó.
116Continua la recerca de la parella que va abandonar un nadó dins un contenidor de Porto Cristo, i que posteriorment, va acabar morint. La Policia Nacional és qui du la investigació, la qual ja està molt avançada. De fet, podrien produir-se detencions durant les pròximes hores. Estan pendents dels resultats de l’autòpsia del nounat.
Va ser una veïnada qui ahir a les 6 de l’horabaixa va telefonar a l’112 alertant que algú havia llançat un paquet sospitós dins un contenidor. Li havia cridat l’atenció que el llençava un home, mentre a l’interior del vehicle una dona plorava. De manera que s’hi va acostar i va trobar el nadó, creu que encara amb vida; i, ràpidament, va avisar la Policia Local de Manacor. En arribar-hi els agents, l’agafaren i el traslladaren a l’hospital de Llevant on, tot i trobar-se a poc més de 500 metres, només varen poder certificar-ne la mort. Els veïnats es qüestionen qui pot haver estat, ja que són molts els vehicles que s’hi aturen aquí per llençar els fems. De fet, el dipòsit on va ser abandonat roman a les portes del garatge de la comissaria de la Policia Nacional de Manacor.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes