Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Les amigues de la jove l'han vista per la plaça d'Espanya, i a les barriades de Son Gotleu, Son Oliva, Son Cladera i el Rafal
La Policia Nacional cerca Lluci Mascaró, una adolescent de 15 anys que fa dues setmanes va fugir de ca seva, a Palma. La Unitat de Família i Dona ha iniciat una investigació per saber a on pot ser.
Son pare, confirma a IB3 Televisió, que amigues de la jove l’han vista per la plaça d’Espanya, i a les barriades de Son Gotleu, Son Oliva, Son Cladera i el Rafal. Però no vol tornar a ca seva.
La família ha organitzat diferents batudes, sense èxit. Demanen que si algú en té informació, que telefoni a l‘112 o al 091.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen