Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els investigadors del grup d'estupefaents de les Balears varen ser els que descobriren que havien reformat el veler per poder-hi emmagatzemar tota la droga
La Policia Nacional de les Balears ha estat clau en el decomís dels 950 quilos de cocaïna amagats al veler l’Atrevido que navegava en aigües britàniques. El gener, els ara detinguts, varen comprar el vaixell aquí a Mallorca. I els investigadors del grup d’estupefaents de les Balears varen ser els que descobriren que havien reformat el veler per poder-hi emmagatzemar tota la droga.
El passat mes de gener, l’Agència Nacional contra el crim de Gal·les va informar la Prefectura de la Policia Nacional de Balears de l’arribada a Mallorca de tres persones amb antecedents per narcotràfic al Regne Unit. Ràpidament, el grup d’estupefaents del cos nacional de Policia de Balears organitzaren un dispositiu de vigilància.
Les vigilàncies els dugueren fins al Port Esportiu Marina de Bonaire, a Alcúdia. Allà comprovaren que els investigats compraren un veler, l’Atrevido, i que al seu interior feien una important reforma.
La Policia ja no els va perdre la pista. El mes d’abril abandonaren Mallorca en direcció cap a Huelva. Al juny anaren fins a Tenerife. Finalment, posaren rumb cap a Surinam, on carregaren els 950 quilos de cocaïna. El passat dia 27 varen ser interceptats en entrar en aigües britàniques. Varen ser detingudes les 6 persones que formaven el grup criminal, i es necessitaren 3 dies per desmuntar els diferents habitacles del vaixell, els que s’havien fet al Port Esportiu Marina de Bonaire d’Alcúdia.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre