Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
En tres anys, es manté la vintena d'efectius per una tasca que ha crescut, segons han afirmat, un 1.000%
 
                             
                            Agents de la Policia Nacional d’Eivissa alerten de la manca de personal per atendre el fenomen migratori. Tenen els mateixos agents d’estrangeria que fa tres anys, una vintena, mentre que com a conseqüència del creixement de l’arribada de persones migrants, la feina ha crescut un 1.000%. Una informació extreta a la desena Trobada d’Agents Socials que organitza Càritas i que ha comptat amb agents de la policia així com tècnics del Consell i també de la Creu Roja. Enguany la jornada es titula “Barques de migrants: un viatge al paradís”.
La direcció del centre de menors d’Eivissa explica que el 100% dels menors arriben en embarcacions fins a les Illes “cercant una vida millor”. Una falsa expectativa, diuen, creada a través de les xarxes socials i que es trenca quan coneixen la realitat una vegada toquen terra. Aquí, a més, es troben amb la barrera idiomàtica. Asseguren que ara arriben amb més problemes de salut perquè, com que hi ha més les persones que es juguen la vida per travessar la mar, ja no hi ha tanta cura davant les condicions climatològiques. Fou el cas de Bakari, de 17 anys i de Mali: “El segon dia ja ens vam quedar sense benzina. Vam esperar a morir”.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
