X

La Policia Nacional deté deu persones arran d’una baralla multitudinària a Palma

Aquest dissabte vespre dos grups s'han enfrontat amb ampolles i cops a la plaça de la Porta des Camp

21/06/2020

La Policia Nacional deté deu persones arran d’una baralla multitudinària a Palma

Plaça de la Porta del Camp (Palma)

80

La Policia Nacional ha detingut aquest dissabte un total de deu persones com a presumptes autors d’una baralla tumultuària, després que dos grups s’enfrontessin amb ampolles i cops a la plaça de Porta del Camp, a Palma.

Segons ha informat la Policia Nacional, el succés va tenir lloc a les 23.25 hores del dissabte. A conseqüència de la baralla diverses persones varen resultar ferides lleus. Actualment, s’estan investigant els fets i els motius de la brega.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor