El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Ja són nou els detinguts que integraven aquesta banda i un d'ells es troba internat en un centre de menors
85
La Policia Nacional ha detingut aquesta setmana quatre joves més de la banda de nou nois que robava mòbils i diners a menors als voltants del Parc de la Mar de Palma. El nombre de detinguts ascendeix a vuit, més un altre que es troba internat en un centre de menors.
La Comissaria de Districte Centre de Palma ha tancat aquesta recerca iniciada l’octubre passat per vuit robatoris a menors en aquesta zona.
Els assaltants enrevoltaven els menors, els pegaven i s’enduien mòbils, diners i altres objectes de valor. Sempre atacaven a l’horabaixa o al capvespre.
Les detencions van començar a principis de desembre i van posar fi a les activitats d’aquest grup, però aquesta setmana s’ha aconseguit arrestar quatre joves més, després de ser identificats per la Policia. El grup l’integraven nou nois i un d’ells ha ingressat recentment en un centre de menors en compliment d’una mesura acordada pel Jutjat de Menors per delictes comesos anteriorment.
Després de la dissolució de la banda, dos dels seus membres van cometre a mitjan desembre un nou robatori, aquesta vegada amb un ganivet, a dos joves a la barriada de Son Gotleu. La Policia va detenir un dels joves, que no complia amb el toc de queda, fet que va facilitar la detenció de l’altre.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres