Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Estan acusats d'un delicte contra la salut pública
Els agents policials han confiscat 6 bombones del gas, 500 globus i 13 embocadures per inflar-los./ Policia Nacional
115La Policia Nacional ha detengut tres joves de 26, 30 i 31 anys per vendre òxid nitrós, conegut com a gas de la rialla, a la zona de Platja de Palma. Els agents, que hi varen posar en marxa un dispositiu la matinada del passat divendres, varen localitzar una motxilla amb un globus, la qual varen vigilar fins a identificar-ne els propietaris, un grup de tres turistes situats a tres metres de la bossa que inflaven els globus amb l’òxid nitrós.
A continuació, els agents policials es varen aproximar al lloc dels fets, on s’identificaren i dugueren a terme escorcolls a les peces de roba i motxilles dels denunciats. A l’interior de la motxilla identificada, hi havia 6 bombones del gas, 500 globus i 13 embocadures per inflar-los. Els detinguts estan acusats d’un delicte contra la salut pública.
La Policia Nacional adverteix que l’ús d’aquesta substància per a activitats lúdiques és considerat com a no autoritzat, ja que pot causar al·lucinacions, efectes adversos i irreversibles en el sistema nerviós central, psicosi, confusió i, fins i tot, la mort per asfíxia.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya