Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El jove intercanviava arxius de pornografia infantil en fòrums d'Internet
156
La Policia Nacional ha detingut un estudiant que actuava com a líder i instructor d’altres pedòfils estrangers en fòrums d’Internet. El detingut intercanviava un enorme volum d’arxius de pornografia infantil a través de totes les aplicacions de missatgeria instantània i xarxes socials que tenia instal·lades en el seu mòbil.
A més era l’administrador de grups molt tancats i altament valorats per altres pedòfils, als quals exigia condicions extremes per al seu accés com l’enviament d’imatges d’incestos reals.
La detenció s’ha dut a terme en el marc d’una operació contra la pornografia infantil en la qual han estat detingudes altres set persones més a Barcelona (2), la Corunya (1), Alacant (1), Castelló (1) i Madrid (2), altres tres han estat imputades i un menor d’edat posat sota protecció, ja que el material sexual que compartia era protagonitzat per ell mateix.
Un dels detinguts a la província de Madrid, a més de descarregar pornografia infantil per diversos mitjans, l’exhibia públicament a centenars de persones a través d’una coneguda xarxa social per a guanyar més likes i prestigi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania