El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'operació "Estiu" es reforça aquest mes amb un increment de policies, també s'espera que arribin suports des de la península durant els mesos de major temporada turística
La Policia Nacional ha detingut 18 persones per delictes de robatori i furts a Platja de Palma en només 4 dies. S’ha intensificat la vigilància amb l’arribada dels turistes. Els veïns de la zona reclamen també més presència policial.
Al mes de maig s’inicià l’operació “Estiu” i s’ha creat també un grup específic de furts, que ja ha donat resultat. La matinada del 6 de juny varen detenir 3 dones d’origen nigerià per temptativa de robatori amb violència a un turista. Els veïns de la zona de Platja de Palma asseguren que és necessària la vigilància policial.
Els dies següents s’han produït la resta de detencions. 15 persones, 4 són menors implicats en robatoris amb violència a turistes. Els fets van ocórrer entre segona i tercera línia de la platja.
El dispositiu policial per l’operació “Estiu” es reforça aquest mes amb un increment de policies. També s’espera que arribin suports des de la península durant els mesos de major temporada turística.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals