Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
D'entre els objectes sostrets hi ha doblers, càmeres de fotografia, telèfons i ordinadors
Dos joves de 21 i 24 anys han estat detenguts per la Policia Nacional, acusats de cometre una vintena de robatoris amb força a apartaments vacacionals de Palma.
D’entre els objectes sostrets hi ha doblers, càmeres de fotografia, telèfons i ordinadors, entre altres dispositius electrònics. Un dels joves és un antic empleat de l’empresa que gestiona el lloguer d’aquests habitatges.
Aquest, aprofitava el seu lloc de feina per poder fer còpies de les claus originals i accedir així als domicilis. Els joves, que han reconegut els fets, haurien estat robant des del passat octubre i fins aquest agost.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya