La Policia Nacional ha desarticulat una banda de lladres que es dedicava a robar a turistes a la zona de la Platja de Palma. Els tres detinguts per la Policia Nacional es dedicaven a sostreure targetes bancàries, que després utilitzaven de forma fraudulenta. Estaven perfectament organitzats: entraven a restaurants, simulaven que ajudaven els turistes a fer la comanda i memoritzaven el número secret de la seva targeta. Després, les agafaven i les utilitzaven en compres fraudulentes.
La Policia Nacional va muntar a la zona un dispositiu, amb l’ajuda de drons. Gràcies a això, es varen poder localitzar i detenir tres integrants de la banda. Són dos homes i una dona. Han passat ja a disposició judicial, acusats dels delictes de furt, estafa i pertinença a banda criminal. S’ha decretat per a ells la mesura cautelar de prohibició d’apropar-se a la Platja de Palma. La investigació continua oberta i no es descarta que hi hagi més detencions. De moment, ja s’han pogut resoldre 16 delictes.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos