Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La Platja de Palma, el Passeig Marítim, Son Gotleu i Pere Garau són algunes de les barriades on es produeixen més detencions. Els residents devora la plaça de Gomila asseguren que n'estan farts, fa 30 anys que conviuen amb aldarulls, renous i que són testimonis de baralles
Cada cap de setmana, la Policia Nacional treballa conjuntament amb la Patrulla Verda de la Policia Local de Palma. L’objectiu és donar resposta a les demandes, sobretot dels veïns que els criden per denunciar renous i actes de vandalisme i delinqüència.
La Platja de Palma, el Passeig Marítim, Son Gotleu i Pere Garau són algunes de les barriades on es produeixen més detencions, sobretot durant el cap de setmana, i perquè els veïnats hi requereixen la presència de la policia. Les principals actuacions les fan a establiments d’oci.
Els residents devora la plaça de Gomila asseguren que n’estan farts. Fa 30 anys que conviuen amb aldarulls, renous i que són testimonis de baralles.
Si bé els ciutadans agraeixen les actuacions policials, els que viuen a la zona de la Platja de Palma reclamen més presència dels cossos de seguretat. Consideren que no n’hi ha suficients durant l’hivern.
Cada cap de setmana la Policia Nacional juntament amb la Patrulla Verda de la Policia Local tramiten nombroses actes per tinença o consum de substàncies estupefaents o per infraccions administratives. Fins i tot hi ha detencions per robatoris amb violència.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut