Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Els casos de la soca britànica detectats a Madrid són Lleus, segons el ministre de Sanitat
101
Agents de la Policia Nacional han impedit l’entrada d’un passatger britànic a l’aeroport de Son Sant Joan. El seu vol provenia de Londres Stansted, i com que no era resident a les Illes Balear, no complia els requisits vigents per viatjar. L’avió en què viatjava aterrà a Palma ahir horabaixa a darrera hora. Hi viatjaven 27 passatgers, deu eren ciutadans espanyols i altres 17 eren estrangers. Va ser al control de seguretat quan els agents detectaren que no complia els requisits. A hores d’ara aquest home ja ha retornat al Regne Unit.
El ministre Salvador Illa s’ha referit avui a migdia als casos positius de la soca britànica detectats a Madrid. “Es tracta de casos lleus. Són persones desplaçades del Regne Unit i que arribaren a Espanya amb un prova PCR negativa, i abans que la nova variant fos detectada en territori britànic”, ha dit el ministre en la seva compareixença.
Va ser dia 22 de desembre passat quan el Govern d’Espanya va reforçar les restriccions de les entrades procedents del Regne Unit. Només estan permesos els viatges en territori espanyol de ciutadans espanyols o estrangers amb la seva residència a Espanya, i amb l’exigència d’una PCR o TMA negatives.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor