Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
La Policia Nacional va començar a impartir el curs aquest curs a Mallorca, Menorca i Eivissa
Aquesta és alguna de les reflexions que s’inclouen en el nou curs que la Policia Nacional imparteix a les diferents escoles de les Illes. No només alerten de fenòmens com el ciberbullying o el sexting, que consisteix en enviar fotografies íntimes a través del telèfon mòbil. La Policia consciencia els petits de la casa perquè naveguin amb seguretat per Internet i utilitzin de manera responsable els jocs online i les xarxes socials.
Aquesta és una situació molt quotidiana entre els nins i adolescents de les Illes, que inverteixen un bon grapat d’hores davant l’ordinador, moltes vegades sense cap control parental. Segons els experts, l’ús d’internet ha d’estar controlat.
El curs de ciberexpert inclou també formació sobre la seguretat de les nostres contrasenyes. Es recomanen de 8 dígits, que incloguin números, lletres en majúscules i minúscules i algun signe de puntuació. Pel que fa a compartir-les, només amb els pares.
El curs va adreçat a nins i nines de sisè de Primària que, per molt responsables que siguin, poden cometre errors a Internet per desconeixement.
En el present curs escolar, la Policia Nacional ja ha impartit aquest curs de ciberexpert a més de 35 escoles a les Balears.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic