Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
És un dels desitjos de futur esmentats en el marc de la celebració del seu dia
Consolidar i estabilitzar el cos de la Policia Nacional a Eivissa ha estat un dels desitjos de futur en el marc de la celebració del seu dia aquest dimecres horabaixa a l’illa. Un acte presidit, entre d’altres autoritats, pel director insular de l’Estat a les Pitiüses, Enrique Sánchez, i el comissari, Manuel Hernández.
Una celebració en què també s’ha destacat haver recuperat xifres d’actuacions policials d’abans de la pandèmia. A la cerimònia institucional, s’hi s’han atorgat 7 distincions policials per trajectòria i actuacions destacades a diferents membres del cos. També s’han fet 5 reconeixements ciutadans a persones i entitats que han col·laborat en la tasca de la Policia Nacional a Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106