L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Després de l'atemptat de Barcelona, s'incrementarà el dispositiu de l'any passat
Arran de l’atemptat de Barcelona, la policia incrementarà enguany les mesures de seguretat a la batalla de Canamunt i Canavall, que es farà aquest diumenge al Parc de la Mar de Palma. Així ho ha confirmat la regidora de Participació Ciutadana, Eva Frade, durant la presentació d’aquesta festa popular.
La batalla d’aigua, organitzada pel col·lectiu Orgull Llonguet, congregà l’any passat prop de 3.000 persones al Parc de la Mar. Aquest diumenge, hi haurà a disposició dels participants dos tancs d’aigua, amb els quals, la batalla podria durar uns 45 minuts. Un centre de control de policies i bombers se situarà a les proximitats del parc per controlar la festa.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve