Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Les persones anaven sense mascareta i fumaven malgrat la prohibició
Els cossos de seguretat continuen actuant per posar fi a les infraccions a les normes de la Covid-19. Aquest cap de setmana, la Policia Local de Calvià ha sancionat un local de la zona de la platja de Son Maties, a Palmanova, per no complir amb les mesures de seguretat.
Immersos en la segona onada, continuen les infraccions. A la platja de Son Maties, a Palmanova, la policia local de Calvià va haver d’actuar aquest cap de setmana perquè un local de la zona no complia amb les normes de seguretat sanitàries.
I no només això. Alguns veïns de la zona amb els quals hem pogut parlar ens comenten que no es podia caminar per davant del local. A més, les persones anaven sense mascareta i fumaven malgrat la prohibició.
Aquest no ha estat l’únic cas. La Guàrdia Civil ha denunciat 56 persones per participar en una festa que se celebrava en un terreny rústic a Petra. La majoria dels participants estaven ebris i tots varen ser identificats i sancionats.
A Manacor, la Policia Nacional i la Policia Local van aconseguir aturar una macrobotellada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106