Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Agents de la policia varen acudir ahir dilluns al xalet on varen ocórrer els fets acompanyats del detingut
El parricida de Ciutadella va assestar prop de 40 punyalades a la seva mare. Ho confirma l’autòpsia practicada a la víctima. L’home, de 31 anys, passarà a disposició judicial avui horabaixa.
Mentrestant, la policia científica ha tornat aquest dilluns al xalet de Cales Piques on va passar tot. Els acompanyava el presumpte autor dels fets. L’home, hauria matat a ganivetades sa mare i ferit son pare després d’una discussió. Divendres passat ja havia hagut de rebre assistència mèdica. Una ambulància del 061 i una patrulla de la Policia Local el varen traslladar al centre de salut Canal Salat d’acord amb el protocol d’avisos per possibles brots de malalties mentals, tot i que el jove va entrar al vehicle sanitari voluntàriament.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat