Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
14 cantants acompanyats d'un piano, un violoncel i un violí interpretaran un repertori modern i variat
‘Somebody to love’, del mític grup britànic Queen, és només una petita mostra del repertori que prepara l’Ensamble Vocal UMA. Un grup que fuig de la definició clàssica de coral. “Ho duim a un terreny més contemporani, feim cançons actuals” explica Marc Witz, director de la formació i autor dels arranjaments.
Tots els músics tenen formació en teatre, pel que no només canten les cançons, sinó que aporten una nova dimensió mitjançant la interpretació “No només és un espectacle coral, també és un show visual”, apunta la cantant Carla García.
I és que totes les veus són imprescindibles en aquest conjunt, que fa de la polifonia la seva bandera, i aconsegueix que cada músic formi part d’un tot. Segons el director de l’escola UMA “el conjunt és el que fa la màgia”. Una màgia que duran aquest diumenge, al Teatre Ireneu de Palma.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins