Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La preocupació s'ha escampat entre els particulars i a diferents zones de Mallorca
La feina s’ha disparat enguany per als instal·ladors de portes antiocupes. Alguns n’han col·locat entre un 60 i un 70% més que ara fa un any. Asseguren que els seus clients no només són bancs o fons d’inversió, sinó que la por s’ha estès entre els particulars i per tot Mallorca.
La instal·lació d’alarmes i càmeres de seguretat també s’incrementa. En els darrers tres anys hi ha empreses que han augmentat un 20% les contractacions. Els clients són sobretot propietaris preocupats que tenen pisos buits.
En els darrers tres anys, també han augmentat el nombre de detencions d’ocupes a Mallorca. Segons dades oficials, l’any passat es varen arrestar 35 persones, 20 més que l’any anterior. En canvi, a Menorca i Eivissa la xifra davalla respecte d’un any enrere.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella