Un home de 82 anys mata presumptament la seva dona amb una arma de foc a Puigpunyent
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases

El Partit Popular i Ciutadans tanquen la porta a qualsevol pacte amb els socialistes. Ho fan, diuen, perquè Pedro Sánchez no descarta negociar amb els golpistes per arribar al govern.
Ambdues forces asseguren que després del 28 d’abril la formació de Sánchez s’asseurà a la bancada de l’oposició.
Des d’Unides Podem han fet una crida al vot útil per evitar altres possibles aliances.
L’encara president del Govern central ha demanat al partit de Pablo Iglesias que reflexioni sobre la ruptura ahir del Pacte de Toledo. Una qüestió que el Govern confia poder resoldre aviat.
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar