Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

En aquest concert inaugural, la considerada llegenda viva del flamenc va estar acompanyada de la mallorquina Maria del Mar Bonet
La guanyadora del Premi Princesa d’Astúries de les Arts 2022, Carmen Linares, va inaugurar la quinzena edició del festival Jazz Voyeur.
Ho va fer aquest divendres vespre al Trui Teatre amb l’espectacle “Cantaora, 40 años de Flamenco”, on recull les cançons més importants de la seva vida.
En aquest concert inaugural, la considerada llegenda viva del flamenc va estar acompanyada d’una convidada d’honor: la mallorquina Maria del Mar Bonet.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat